niedziela, 8 maja 2011

Jeszcze raz..

Niby mówią , że do  3 razy sztuka, ale mam nadzieję, iż ten  2 raz będzie szczęśliwy i ostatni. Jest to mój drugi blog. Poprzedni, znany pod nazwą "Chata tradycji" musiałam usunąć. Wyskoczył jakiś okropny błąd, którego nie byłam w stanie naprawić i chcąc nie chcąc musiałam go zakończyć. Jak to mówią- życie. 
Ale podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Postanowiłam łatwo nie rezygnować i założyłam ten oto nowy blog. Nowy blog będzie miał lekko zmienioną tematykę.Nadal będę pisać o tym co lubię, co sprawia mi radość, ale także zahaczę o nowy temat związany z naszym domem, jego budową, wykańczaniem, z naszymi tradycjami i zwyczajami. Nasza historia, pisana każdym dniem i tym z czym się zmagam a z czego się cieszę. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i będzie mi miło gościć mi Was na moim blogu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz